Politică de confidențialitate
Ultima actualizare: martie 2025
Site-ul www.mecanicaceahlau.ro reprezintă platforma online sub care comunică societatea Mecanica Ceahlau SA, ROONRC.J27/8/1991, CUI RO2045262, cu sediul în Str. Dumbravei. Nr. 6, Piatra Neamt, Judet Neamt, telefon +40 726 703 016, e-mail ceahlau@mecanicaceahlau.ro
Vă informăm că datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate în mod confidențial, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, precum și cu legislația română în domeniu.
Societatea colectează, utilizează, stochează, ș.a., într-un cuvânt „prelucrează” oricare dintre următoarele date despre clienți, iar în cadrul documentului de față ne vom referi la acestea drept „date personale”: nume, prenume, domiciliu, reședință, adresă de corespondență, CNP, sex, gen, dată naștere, loc naștere, cetățenie, act identitate: serie, număr, emitent, valabilitate, telefon, e-mail, semnătura, date bancare: nr. cont, banca, date ale cardului solicitate de furnizorul de plăți online, poziția în cadrul firmei, litigii, sancțiuni, vocea și fizionomia persoanei vizate înregistrată de sistemele de înregistrare, alte date oferite în conversație, datele digitale colectate la vizitarea site-ului (istoricul navigării pe site, IP-ul, data și ora accesării, numărul de accesări, locația, preferințe, prietenii, ș.a.), datele introduse în procesul de interacțiune cu site-ul (la crearea contului, în pagina de profil, în cadrul procesului de publicare a unei postări/ comentarii la postări, ș.a.), imaginea și fotografii faciale și corporale surprinsă de sistemele de supraveghere video în sediu sau în locațiile unde sunt montate, ș.a.. De asemenea, vă informam că Societatea prelucrează doar date personale adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate, conform principiului “reducerii la minimum a datelor” prevăzut de art. 5, lit. C din Regulament.
Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în scopurile următoare: prestări servicii, livrări bunuri (îndeplinire obiect de activitate), oferirea de asistență privind serviciile și bunurile oferite de societate, îmbunătățirea și dezvoltarea produselor și serviciilor oferite, încheiere și executare contracte, cunoașterea clientelei, analiză portofoliu, fidelizare clientelă, minimizarea riscului pe care îl implică raportul juridic cu aceștia, management risc, soluționare litigii, proceduri, expertize, monitorizare contracte, înregistrarea audio-video a convorbirilor, pentru a furniza dovada consimțământului cu privire la anumite servicii și pentru a îmbunătății calitatea serviciilor oferite, identificare potențiali clienți și furnizori, alcătuire bază de date, informarea despre produsele și serviciile oferite, personalizarea acestora, raportări, evidențe, contabilitate, facturări, încasări, plăți, plăți drepturi salariale, evaluări, expertize, audit, obținere autorizații, recuperare debite, identificarea online a persoanei, accesul la informare, servicii și produse, securizarea locației, calculatoarelor și bunurilor operatorului, monitorizarea executării contractelor, prevenirea și combaterea faptelor sancționate de lege, registratură, corespondență, curierat, păstrare documente și arhivare, alte obligații stabilite de diverse legi în sarcina operatorului (ex: legislația arhivării, prevenirii și combaterii spălării banilor și finanțării terorismului).
Persoanele care pot avea acces la date, ca urmare a interacțiunii cu operatorul, pot fi: conducerea, angajații, colaboratorii interni ai operatorului, succesorii și avânzii-cauză ai operatorului, personalul IT, furnizorul de servicii de hosting, de e-mail, firme de marketing și de studii de piață (când se prospectează piața și se identifică nevoi și resurse), avocați, executori, notari, autorități publice (ex: când se dau declarații sau se recuperează debite neplătite, se utilizează datele de identificare), finanțatori, sponsori (ex: pentru a analiza realitatea cheltuirii sumelor pe care le finanțează), contabili, auditori, experți, furnizori de servicii de plăți on-line, asiguratori, bănci (ex: când se efectuează plăți, se utilizează numele și contul bancar), firma de pază, curieri, destinatari (ex: când se expediază comunicări, se utilizează numele și domiciliul), arhivari (ex: când se arhivează documentele, se predau unui furnizor de servicii de arhivare sau Arhivelor Naționale), diverse autorități de stat (ex: Ministerul Mediului, Agenția Fondului pentru Mediu, societăți de transport deșeuri feroase în cazul programului „Rabla”) alte persoane, pentru realizarea scopului respectiv (ex: fotografii ale persoanelor vizate pot fi publicate pe site-ul operatorului/medii de socializare cu acordul lor, în scopul promovării produselor și serviciilor oferite de operator). Acordul în vederea utilizării datelor include și transmiterea acestora către partenerii noștri, astfel că datele colectate pot fi redirecționate și către acești terți. Orice persoană care intră în posesia datelor personale are obligația de a respecta drepturile dumneavoastră în aceeași măsură ca și operatorul.
Datele personale vor fi prelucrate în temeiul consimțământului acordat de dumneavoastră precum și în temeiul legii, atunci când prelucrarea este necesară pentru executarea raportului juridic dintre noi, îndeplinirii unei obligații legale (spre exemplu obligația de arhivare, de a cunoaște clientela), protejarea intereselor vitale ale altei persoane, îndeplinirea unei sarcini care servește un interes public, îndeplinirea intereselor legitime ale operatorului sau altei persoane (spre exemplu: cunoașterea pieței, analiza solvabilității partenerului contractual, securizarea locației), sau altor situații prevăzute de lege. Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul, în măsura în care acesta nu contravine legii, interesului legitim și nu împiedica executarea raportului juridic. Vă informăm că, în lipsa sau retragerea consimțământului dumneavoastră, sau refuzul de a furniza datele necesare, raportul juridic dintre noi nu se poate încheia și nici executa. Retragerea consimțământului se poate face în orice moment la fel de simplu ca și acordarea lui si produce efecte pentru viitor, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia, sau legalitatea prelucrării efectuate în temeiul legii.
Perioada pentru care vor fi stocate datele: până la încetarea temeiului, respectiv retragerea consimțământului dumneavoastră, sau încetării temeiului legal ori interesului legitim în baza căruia sunt prelucrate (încetarea duratei arhivării, modificări legislative, ș.a.). După încetarea temeiului, datele personale sunt triate și vor primi destinațiile din regulamentul cuprinzând politicile generale în domeniul protecției datelor: distruse, arhivate, alte situații consimțite de dumneavoastră, sau prevăzute de lege.
Drepturile dumneavoastră:
- Dreptul de a fi informat cu privire la condițiile de prelucrare a datelor de operator;
- Dreptul de acces asupra datelor: de a obține confirmarea prelucrării și acces la respectivele date;
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete;
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”), dacă: datele nu mai sunt necesare scopului inițial, persoana vizată își retrage consimțământul conform regulamentului și nu există alt temei pentru prelucrare, sau se opune prelucrării în condițiile regulamentului, datele au fost prelucrate în mod ilegal, ștergerea este impusă de o obligație legală, datele au fost colectate în legătură cu oferta de servicii;
- Dreptul la restricționarea prelucrării dacă: persoana vizată contestă exactitatea datelor sau s-a exercitat dreptul de opoziție, prelucrarea este ilegală, sunt solicitate în scop litigios;
- Dreptul la portabilitatea datelor la alt operator;
- Dreptul de a vă opune prelucrării datelor;
Pentru a vă exercita drepturile legale, vă rugăm să ne contactați în scris, de exemplu: prin email sau scrisoare. De asemenea, puteți apela direct la responsabilul nostru cu protecția datelor: Dan Paulopol-Necula, e-mail dan.paulopol@paulopol.ro, adresa București, Splaiul Unirii, nr. 16, et. 9, ap. L1.
De asemenea, aveți dreptul de a depune plângere la operator și în fața Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal din România, dacă nu sunteți mulțumit în legătură cu măsurile luate de operator cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Mijloacele de prelucrare și măsuri de protecție. Operatorul folosește mijloace de prelucrare fizice (înscrisuri, dosare, registre, situate în fișete și în arhivă securizate la sediul nostru și în locații sigure) și digitale (e-mailuri, fișiere, foldere, situate în sisteme de calcul locale sau servere – cloud, cu drepturi de acces limitat, aflate în cadrul unor state din Spațiul Economic European sau altor state care oferă garanții adecvate), și a luat măsurile de securitate necesare conform politicilor GDPR și Regulamentului European: asigurarea cu parole, desemnarea unor persoane care prezintă garanții adecvate, ș.a. Mijloacele de prelucrare digitale pot fi automatizate și pot duce la crearea de profiluri și luarea de decizii în funcție de acestea. Exemple: trimiterea unor alerte, notificări (sms-uri/e-mailuri) cu evenimente de interes (programări, îndeplinirea unor sarcini de lucru, expirarea unor termene, ș.a.), evenimente web (completarea formularelor pe site, ș.a.), softul camerei video care supraveghează incinta sediului poate avea o funcție care facilitează identificarea persoanei și luarea unei acțiuni corespunzătoare (trimiterea unei alerte pe sms/mail, pornirea unei alarme) dacă intră într-o anumită zonă.
Transferul către alte state: de principiu, operatorul nu transferă date către alte state; acest lucru poate interveni atunci când serviciul de găzduire al operatorului sau al destinatarilor este situat în altă țară, sau în cadrul corespondenței cu conducerea societății, atunci când aceasta este situată în state terțe.
În cazul în care datele cu caracter personal furnizate sunt incorecte sau vor suferi modificări (schimbarea numelui, a adresei de domiciliu/reședință, etc.) vă rugăm să ne informați în acest sens. De asemenea, vă informăm că regimul intern de prelucrare a datelor personale se poate schimba de-a lungul timpului și că aveți obligația să vă informați despre stadiul actual de fiecare dată când beneficiați de serviciile noastre printr-o scrisoare sau un e-mail adresat conducerii noastre sau reprezentantului nostru cu protecția datelor.
Prin navigarea pe site, prin continuarea procedurii de înregistrare pe site, prin apăsarea butoanelor de acțiune pe site, prin bifarea opțiunii corespunzătoare în ferestrele de dialog și prin orice alt mod de interacționare cu site-ul nostru, recunoașteți că ați fost informat despre regimul de prelucrare a datelor personale aplicabil la nivelul operatorului și vă acordați consimțământul la prelucrarea datelor personale în condițiile de mai sus și ale politicilor GDPR ale Societății pe care le puteți consulta oricând la sediul operatorului.
De asemenea, vă dați consimțământul și la trimiterea automată de produse, servicii ale societății, sau diverse evenimente de care, în opinia noastră, ați putea fi interesat, inclusiv de tip notificări/alerte prin sms, e-mail, în fereastra browser-ului, în aplicația mobilă, pe baza datelor disponibile în site și pe care le introduceți în pagina de profil (această opțiune se poate modifica ulterior, iar pentru alertele din fereastra browser-ului puteți modifica setările browser-ului).